söndag 25 mars 2012

Våfflor

Jag har verkligen haft en effektiv dag idag!
Jag har tvättat, vikt in tvätt, storhandlat, dammat och dammsugit, putsat alla fönster, lagat middag och promenerat hund i skogen. Nu håller jag på att göra våfflor och ska slutligen baka ut bröd innan jag gör kväll.
Oj, blev trött bara av att läsa allt...

Sen hittade jag ytterligare ett vårtecken idag. Plockade en krypande fästing ur Puffens päls. Hmm...
Och Ryno har varit på tippen och slängt all bråte på balkongen, så nu är det vårfint där med. :)

Köpte ett nytt våffeljärn idag med. :)

Yuuum!

Vårfin balkong!

2 kommentarer:

  1. Åååhh... jag ser en Cissi och en Cilla med varsitt glas vin i handen på den där balkongen. Inom en snar framtid!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oooh ja! MYCKET bra idé tycker jag!

      Radera