onsdag 14 mars 2012

Sådär

Ganska skräpig dag idag med. Jobbet flöt på men jag mådde riktigt dålig när jag åkte hem. Ont på diverse ställen och tungt att andas. :/
Väl hemma kraschade jag en stund i soffan. Sen tog vi med oss hund och kaffe och satte oss en stund i den sista solen på kullen. Solsken och frisk luft är aldrig fel. Hjälpte lite. :)
Kvällen har jag spenderat framför tv:n. Mer distraktion, men hellre det än att ligga och må dåligt.
Är fortfarande öm i hela baksidan av överkroppen plus armarna. Vet egentligen inte vad det beror på. Tror att jag spänner mig när jag sover? 

Men nog med gnäll nu.
Har tänt värmeljus på bordet (inte bara tänkt att jag ska göra det), och jag sitter här och skriver. Så något orkar jag i alla fall.
Borde sikta in mig på att gå upp med en gång klockan ringer imorgon istället för att snooza bort all tid. För att få en bättre start på dagen. Svårt att hitta motivationen bara, när obehagskänslan är där innan man ens är helt vaken. MEN det kanske den inte är imorgon? Vi hoppas på det! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar