lördag 31 mars 2012

Kylig löpning och shopping

Jag är mycket nöjd med den här lördagen!

Började med att springa utomhus för första gången i morse. Det gick väl sådär...
Att backarna skulle bli tuffa hade jag räknat med, men inte den 2 gradiga luften i lungorna.
Men jag är nöjd med min insats oavsett.

Senare var det dags för strumpshopping på klädkällaren. Båda barnen och jag har lidit brist på hela strumpor ett tag. Lovade också Ryona att hålla utkik efter onepiecear eftersom hennes blivit för liten. Tyvärr fanns det inga där och hon vart ganska besviken när jag messade henne. Så jag lovade att kolla efter någon inte allt för dyr variant inne i stan, eftersom jag skulle in dit och köpa en present som Fabbe skulle ha med sig på kalas.
Väl inne köpte jag present och hittade väl inte direkt några superbilliga onepiecear, men efter lite överläggande på telefon med Ryno och lite vrängande ut och in på bankkonton blev det ändå varsin till barnen.
Har två mycket nöjda ungar hemma nu. :)

På eftermiddagen har Fabbe varit på kalas, Ry har varit med kompisar och Ryno åkte iväg till Kim (för fiskeäventyr imorgon), så jag fick faktiskt en stund hemma i lugn och ro med en kopp kaffe och go musik i soffan.

Nu sitter vi här och myser med nedsläckt lägenhet, men fuskar med dator och tv. Fabbe har redan slocknat i fåtöljen...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar