måndag 19 mars 2012

Less på't!

Så vart jag där igen.
Morgonen började bra med sovmorgon och jag kände mig hyfsat pigg. Jobbet flöt på bra men jag kände mig yrslig till och från. Det har fortsatt hela eftermiddagen/kvällen, plus huvudvärk sen jag var på väg hem. :(

Jag kommer hem och känner mig som så ofta helt utmattad. Sitter ner en stund i soffan, dricker kaffe och pratar med familjen (Det bästa med idag <3). Samlar lite styrka och går ut i köket och lagar middag. Sen blev det inte mer vettigt gjort idag.

Hade egentligen tänkt börja med maten så fort jag kom hem, sen ta hunden på en sväng och till sist åka till gymmet. När jag kom hem och kände hur trött jag var och att jag behövde en paus, ändrade jag mig till att strunta i gymmet pga tidsbrist och ta en långpromenad med hunden efter middagen istället. Men inte ens det blev av. Ryno fick ta hundpromenaden.

Jag blir så less! Visst jag kan pressa mig till att göra mer, men hur kul känns det? Nacken och axlarna är ömma och stela och jag känner mig helt "suddig" i huvudet. Jag är så trött att jag vill lägga mig ner och gråta! Åh vad sugen man blir på att åka och träna då? Eller?
Det är sällan jag känner att jag räcker en hel dag och det suger!!!
Det känns som om jag aldrig kommer att lyckas med något jag vill eftersom orken tar slut innan jag knappt har hunnit med det som är nödvändigast.

Eller så är det bara fel på mig och mitt sätt att tänka. Att jag mår som jag gör för att jag inte tänker tillräckligt positivt? Men jag försöker verkligen!
Vet inte hur många gånger jag rest mig upp igen, gått vidare och tänkt att NU, nu blir det bra! Och så gick det några dagar och sen rycktes mattan bort under fötterna igen...

Men men. Det är väl bara att gå och lägga sig och hoppas att morgondagen blir bättre. Har inte tänkt att ge upp än!
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar