söndag 4 mars 2012

Ovälkommet

Och så är ångesten här och hälsar på igen...
Av vilken anledning vet jag inte. Kanske för att jag fortfarande har förkylning i kroppen och inte riktigt har lyssnat på orken idag? Samtidigt mår jag bättre av att hålla mig sysselsatt när jag mår så här, så jag vet inte.

Gjorde en avslappningsövning precis. Större delen av kroppen känns ok. Bara tungt att andas. Känns som om jag har en klump i bröstet, och så lite lätt illamående. :(
Känner mig ledsen, fast jag vet inte varför riktigt. Kanske för att jag önskar att jag kunde känna mig lyckligare med det jag har?

Men det är bara att gå vidare. Ge det mer tid. Leva med drömmarna och förverkliga dem.
Jag vet ju att ångesten släpper efter ett tag. Den höll sig borta länge den här gången. Kanske dröjer det ännu längre tills nästa gång?
Jag vill gärna tro det.

1 kommentar:

  1. Den känslan e jobbig, men tror du har rätt bra koll på det nu trots allt ?! Kram // Hanna

    SvaraRadera