lördag 17 mars 2012

PS-nörd

Bra dag på jobbet igår. Studiedag = inga barn där.
Jag fick skrivit färdigt en lista på innehåll m.m. för de städprodukter vi beställer. Sen putsade jag fönster. 22 av 33 st fick jag putsat. Och så fick jag gjort lite annat småpill på morgonen. Kollade så alla kyltermometrar stämde m.m.

Sen fick jag ont i ryggen av allt fönsterputsande så det blev inget gym. :(
Men jag fick sällskap av Rysan när jag skulle handla senare, och det var jättemysigt!
Det blev middag framför Vampire Diaries (som jag inte fattar någonting av efter som jag inte sett det från början, men Ryona ville se), och sen blev det photoshop nörderi resten av kvällen med avbrott för lite bokläsande med Fabbe.

Ja, och så var rara Jennifer här och lämnade en trådkorg som vi får av henne och Pernilla. Den ska Ryno ha i sin nya garderob så att jag kan få ha hela den gamla för mig själv. Wohoo!

Nu är det lördag morgon och jag dricker kaffe och ska fortsätta nörda photoshop en stund!

Lite retushering på G!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar