söndag 4 december 2011

Vilodag

Ibland är det så otroligt skönt att sova en stund på eftermiddagen. Skulle egentligen kolla på en serie på datorn men somnade halvvägs.

Är inte riktigt kry heller. Blev hemma från Teesens 22-års fest igår för att jag kände mig hängig.
Idag killar både näsa och hals och jag är allmänt seg i huvudet. Hoppas det släpper till imorgon! Behöver orken på jobbet.

Mina päron var här på fika idag och jag fick skjuts till och från affären så jag slapp släpa middagsmaten. Underbart!
Men egentligen skulle både hunden och jag behöva komma ut på en längre sväng. Är i stort behov av att få komma undan och tänka ifred med musik i öronen...
Annars får det väl bli en kortare sväng och sedan krypa ner i ett varmt bad.
Faktiskt så blir det nog bad oavsett...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar