tisdag 27 december 2011

Mellandags shopping (för kidsen that is)

Igår var en bra dag med flyt! Kom både iväg på en halvmils promenad med hunden och senare till gymmet. All bara flöt!

Idag har också varit bra. Jag och Ryno var i stan med kidsen, så att de kunde shoppa för sina julklappspengar.
Nu senare har jag varit på en hyfsat lång hundpromenad.

Nu händer det inte så mycket mer idag. Sitter här och dricker kaffe. Blir nog ett bad sedan. Och läsa en stund.
Jag tycker det är helt otroligt skönt att vara ledig!

Och söta Nicko har varit i Tyskland och köpt goda julklappar till hela familjen! Någon här är väldigt glad över Geishan... Hehe!

Jo, jag spanade ju in några "vill ha" idag i stan när vi var inne på SHOCK...

Mycket söt väska...

...och skitsnygg kjol!
Fast framför allt vill jag ha min turkosblå Onepiece! Snaaaart hoppas jag... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar