söndag 25 december 2011

Jul

Julafton har varit väldigt mysig.
Malin stannade hos oss till julaftons morgon, och var med när barnen fick sina paket.
Sedan åkte vi till mams och paps (efter en snabb sväng om min farfar) och firade jul där. Först med mammas sida av släkten, och senare på kvällen ramlade Petterssonarna (av Thelinklanen) in och det blev party i gillestugan!

Idag åt vi julbrunch och åkte hem. Blir en lugn kväll framför tv:n ikväll. Känns helt rätt!

Har chattat en stund med goaste vännen Li med. Hoppas kunna ta mig råd att hälsa på henne igen snart. Saknar!

Lite bilder från igår (inte världens bästa kvalite, men jag har redigerat så gott jag kunnat):

Julklappar under granen

Dagen-före-mys

En godissugen hund...


Moster och Lillebror

Kusin Hanna med sin pappa

Julglad!

Kusin Sofie, Fabbe och Ryona. Alla tittar hemskt mycket på Kalle Anka?

Mormor och Mamma

Ryno

Johnny och faster Kristina

På toppen av världen!?

Knaspussar

Jag och bästa kusin Sara


Kusin Pontus, Ryona och Fabian i baren


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar