torsdag 29 december 2011

Latmask

Har ätit för mycket och är helt däst. Hade egentligen tänk åka och träna men jag orkar inte. Dessutom är det skitvädret allan ute. Inte ens Puffen vill vara utomhus idag. Det både blåser och regnar. :(
Kan väl känna att jag redan fått min beskärda del av blåst idag när jag var fram och tillbaks till Willys i gamlestan och handlade till Rysans kalas.

I övrigt så har jag spenderat dagen med att baka och diska. Både kärleksmums och apelsinsockerkaka blev det.

Är lite besviken faktiskt. Ville ju beställa en turkosblå Onepiece... Så fanns den inte längre på hemsidan! Sen insåg jag att det ändå skulle bli jävligt dyrt med frakt och allt, så kanske, kanske att jag hinner åka in till stan imorgon förmiddag och kolla vad de har i Onepieceaffären i Arkaden. Vill haaa nu juuuu!!!

Nä, får se om jag kan komma iväg till gymmet imorgon efter kalaset. Skulle verkligen behövas! Det kryper i mig... Jävla latmask!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar