söndag 12 oktober 2014

Drakar och köttbullar...

Igår var en bita-ihop-dag. Jag hade lovat Fabbeman ett biobesök i födelsedagspresent, så vi var och såg Draktränaren 2. Sonen var nöjd och det var värt det, men sen kändes det som mjölksyra i hela kroppen. 
Dottern erbjöd sig i förrgår att fixa maten igår, så hon och hennes kompis skalade potatis och rullade köttbullar så det stod härliga till. Fick assistera en del såklart men de var riktigt duktiga. Och jag slapp göra allt själv. 

Älsklingen hade brutal huvudvärk igår som vägrade släppa, så han orkade bara med en stund här. Jag hoppas verkligen att jag inte gett honom förmycket bekymmer nu när jag inte mått bra. 
Han har funnits där och backat upp mig till hundra procent och jag vill finnas där för honom på samma sätt. 

Idag är det vila som gäller. Mycket. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar