tisdag 14 maj 2013

Lyfta sig själv

Mycket som snurrar i huvudet nu. Både bra och dåligt. 
Mest bra, men jag behöver lära mig att inte låta kritik gå så djupt. Bra att kunna lyssna, omvärdera och ta lärdom av. Inte ok att få ont i magen och tvivla på sig själv. Men det är den låga självkänslan som gör sig påmind. Den jag ska lära mig att stärka. 
Jag är en bra förälder fastän jag har valt att separera från deras pappa. Jag är en bra förälder för att jag tar ansvar för hur jag mår, eftersom mitt mående är det som framför allt påverkar hur mycket jag orkar/klarar av att engagera mig i barnen.
Jag har så otroligt mycket mer att ge än vad jag har kunnat hittills. Dags att sluta backa för andra och låta mig vara så glad och kärleksfull som jag behöver! :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar