söndag 19 maj 2013

Framtidsfunderingar

Bra helg ändå, trots sjukdom. Orkade med en stunds socialt umgänge igår kväll iaf. Behövde ju bara gå en trappa ner. ;)

Det får bli ytterligare en dag hemma imorgon. Förhoppningsvis den sista. Nu är jag less på det här!

Jag har funderat mycket. På det här med att träffa någon. När det nu blir aktuellt...
Har insett att jag nog är ganska kräsen. Och då menar jag inte bara utseende, för det kan faktiskt variera väldigt, utan mer när det gäller beteende. 
För jag vet ju vad jag inte vill ha. (Vissa egenskaper säger liksom nej med en gång...)
Och jag är egentligen också rätt säker på vad jag vill ha. Kruxet är väl att hitta rätt egenskaper i en acceptabel förpackning. 
Men var sak har sin tid! Även om lite närhet hade uppskattats. Speciellt när man är sådär sjukynklig... 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar