fredag 17 maj 2013

Funderingar när man är sjuk...

Jag är vrålförkyld! Jag har ont i halsen nerifrån lungorna och hela vägen upp bakom näsan! Bläääh!
Sitter här och dricker bubbelvatten för att det både svalkar och river samtidigt. När jag hostar gör det ont i hela överkroppen.
Ja, jag gnäller – men det är min blogg!

Så det blir en relativt händelselös helg för mig antar jag. Lika bra det. Behöver lära mig att lyssna på mig själv och inte vara så rädd för att missa något. Det finns roligheter så det räcker och blir över för mig ändå.

Jag har längtat, så mycket och så lång tid. Och nu när jag äntligen bestämt mig för att gå vidare med mitt liv så har jag så bråttom eftersom det känns som om jag har väntat alldeles för länge.
Måste stanna upp och andas och känna. Inte låta det bli fel igen i onödan. Det KOMMER att bli bra!
Ska bara ta en stund i taget.
Som nu. Det suger att vara sjuk, men det hjälper lite med en isglass på balkongen...


1 kommentar:

  1. Allt kommer bli bra :-) Både sjukdom å annat <3 Kram //Hanna

    SvaraRadera