torsdag 9 maj 2013

En rätt bra dag

En dag som artade sig rätt bra ändå, trots en seg start.
Började med att jag var tvungen att gå ut med Puffen två gånger i natt för att hon var bråkig i magen. Sen var jag jätte seg imorse och det tog lång tid att vakna till liv, plus att det skumma kvalmiga vädret fick mig att kallsvettas.

Men... Jag har fått både tvättat och dammsugit och varit och handlat med sällskap (och skjuts) av Bäcca.
Vid 18 vad vädret fint och jag och Puffen mötte upp Malin och Hera för en promenad till hagen. Malin hade med sig kaffe och bullar och så satt vi där och mös, busade med hundarna och tjötade skit. Gjorde susen för mitt humör!
Sen gick jag hem och fixade middag, och när maten var nästan klar öppnade sig himlen utanför. Snacka om att vi hade tur med vädret där!!

Nu är det soffhäng som gäller, för imorgon är det jobb igen. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar