torsdag 6 mars 2014

På benen igen!

Har äntligen börjat jobba igen. Tilbaks till verkligheten!
Det blev mjukstart med studiedag, så det var bara fritidsbarnen som skulle ha mat. Är inte speciellt trött efter dagens arbete om man säger så. Mer energi till annat!

Vi tittade på Schindlers List igår kväll. (Nej, jag hade inte sett den innan. Ja, jag vet...) Mycket bra gjord tycker jag. Det som stör mig är hur avtrubbad jag själv tydligen är. Trodde att jag skulle reagera starkare på filmen än vad jag gjorde. Men jag känner också att jag kommer att vilja se om den. Tror att mycket mer av det fruktansvärda kommer att gå in då. På gott och ont. 

Just nu sitter jag i soffan och försöker skriva medan jag blir tvättad av en enormt kelsjuk katt. Vad som händer resten av kvällen har jag inte koll på än. Bara att den ska spenderas med Hjärtat. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar