söndag 16 mars 2014

Hundhår och youtube

Det är helt otroligt hur en hund kan fälla så här mycket! Jag dammsög igår och nu är det hundhår överallt – igen! Får ta med borsten ut sedan...

Fisarna morgonmyser

Kvällen igår spenderades först en stund hos Hjärtat med Fabbe, Storebror och Lilleman. Boysen hade kuddkrig och jag låg i soffan och njöt av kaoset. 
Väl hemma slocknade Fabbeman i soffan, medan Rysan och jag kollade youtubevideos. Älskar att min söta sessa har minst lika störd humor som jag. Hon har följt de här killarna ett tag;

De är helt störda!

Annars så är tvättmaskinen igång och kaffet i blodomloppet. Mer saker ska göras, men det är så jäkla skönt att bara hänga i soffan framför datorn... 
Btw så fick jag ordning på min balkong igår, så nu är våren officiellt här!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar