måndag 10 mars 2014

Godmorgon!

Pigg vet jag inte om jag är, men jag vaknade en bra stund före klockan, och har haft både hund och katt uppe i sängen i tur och ordning, krävandes gos. Dom gillar visst sin mamma. ;)

Helgen har varit bra, men jag kände mig rätt sliten igår. Och efter veckor med både sjuka barn och sedan en egen influensasväng, så är vardagen väldigt välkommen tillbaka. 

Och så lite tid för andrum och egna tankar på det...
För hur kär jag än är, och hur lycklig jag än känner mig så måste jag få landa i mig själv med jämna mellanrum. Jag har lärt mig med tiden att det är livsviktigt för min mentala hälsa. 

Men när jag ändå talar om det... Lyckan är stor!
Det är så många små saker som gör det. 
Och några stora; som att minstingen bestämt sig för att kalla mig "Mamma-två". <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar