måndag 21 januari 2013

Nya tag!

Helt vansinnigt svårt att komma upp i morse! Ändå börjar jag en halvtimme senare än vad jag gjorde förra veckan. Måste ta mig i kragen helt enkelt! Jag har slarvat med både mat och träning och det känns på orken. Så jag tar tag i det igen f o m idag.

Det är en hel del som har hänt i veckan annars. A på jobbet har varit sjuk, så jag har börjat tidigt hela veckan och haft salladen. Det har gått bra.
Sen fick jag veta av min chef att hennes tanke är heltid för mig från februari. Yey!!!

Jag gick ju som sagt en hushållsassistent av mina underbara föräldrar, som jag är jättelycklig över, men det är faktiskt inte den enda nya maskinen i i hemmet! Vi har dessutom fått köpa en ett år gammal tvättmaskin av kompisar som ska flytta och inte kan ta den med. Inte fel alls kan jag säga!

I fredags var det ju afterwork som sagt, och det var väldigt trevligt. Trivs jättebra med mina kollegor!
I lördags fick vi hjälp av Linda att köra vår gamla trasiga tvättmaskin till tippen. Fick dessutom tillfälle att umgås lite med henne igen. Kul!

Igår fick jag knappt gjort något vettigt alls så idag känns det faktiskt rätt skönt med måndag igen. Tro det eller ej. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar