tisdag 8 januari 2013

Igår var en bra men intensiv dag. Första delen av jobbdagen städade vi och sedan åkte vi på studiebesök till ett nybyggt skolkök. Jättefint och fräscht! Och söta djurstatyer utanför matsalsfönstren. (Se bilder)

När vi slutat blev jag avsläppt vid Ikea där jag köpte en ny sänglampa till Ryona, och en digital köksvåg till mig. Mycket smidigare nu när jag väger och räknar på maten.
På kvällen blev det x antal vändor i tvättstugan plus hundpromenad.

Med ätandet och motionen går det bra. Idag blir det en sväng till gymmet efter jobbet, och dessutom har jag börjat göra "plankan" varje dag hemma. Ska bli spännande att se hur min mage ser ut efter ett tag. ;)

Ikväll ska jag hem till Therese och ta en fika och kolla in hennes nya lägenhet.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar