tisdag 10 januari 2012

Toppar och dalar

Igår mådde jag skräp igen. Idag känns det bättre. Upp och ner. Upp och ner...
Har fått en rejäl dos med gos av mina goa ungar idag i alla fall. Dom bästa i världen!

Har insett hur konstant jävla stressad jag är. Usch! 
Antingen stressad, eller utmattad pga stress. Inre stress.
Jag behöver lära mig att tänka annorlunda. Har jättesvårt att bara slappna av. Då stensomnar jag istället.
Så närmsta tiden ska jag försöka att ta det så lugnt som möjligt och hoppas att det ger resultat på hur jag mår.


Kram

1 kommentar:

  1. D blir bättre :-) ialf kan jag konstatera i mitt
    fall att d handlar "bara" om att bestämma sig.
    Vet att d inte enkelt för jag kämpar varje dag.
    Men man har ju fasen inte hur mycket tid som
    helst på sig. Så nu håller jag tummarna för
    både dig å mig ,kram <3 // Hanna

    SvaraRadera