lördag 14 januari 2012

Att ta det lugnt

Vill försöka motverka stressen som tenderar att bubbla upp inom mig. Tänker att det här ska bli en dag där jag gör så lite som möjligt. Inga direkta måsten. Känner redan nu, en kvart in i beslutet, hur det kommet att faila stort. Det underbara vädret skriker att jag och Puffen behöver en långpromenad. Fast det är ju något trevligt förstås...
Ska i alla fall fortsätta förmiddagen med ytterligare en stund i soffan i min onepiece, så får jag se vad dagen har att ge. Det viktigaste är väl egentligen inte att inte göra någonting, utan att göra E N  S A K  I  T A G E T. To take it easy and slow. Att hinna uppleva det jag gör utan att tankarna ligger tre steg före.

Jag vet att parkeringsplatsen inte är något vackert motiv, men jag vill bara fånga det underbara vädret...

Jag ÄLSKAR blå himmel!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar