lördag 21 januari 2012

Tidigt en lördags morgon (eller fredags natt - välj själva)

Har tänkt i flera dagar att det var längesen jag gjorde ett blogginlägg och att jag vill göra ett, men jag har varken hittar tid eller ork.
Får se vad det blir av ett nu...

Senaste veckan har jag fokuserat mycket på att känna av när jag blir stressad och göra något åt det innan det blir värre. Det har kanske inte funkat till 100 %, men det har hjälpt!
Medvetenhet. Närvaro. Viktiga saker!

Imorgon kväll ska jag träffa Hanna (och ev några fler) i stan för några öl/cider och lite tjöt. Ska bli hemskt trevligt!

Annars längtar jag till om två veckor när jag ska ner till Li i Malmö. Ser fram emot skratt, trams och intressanta samtal, och kanske lite skaka rumpa på det!
Är så otroligt glad att ha henne som vän. Inte ofta man träffar någon som, jag vet inte? Ligger på samma frekvens som en själv? Trots att vi inte känt varandra i mer än ett halvår så vet jag att jag hittat en riktig vän. Någon jag litar på och som litar på mig. :)

Nä livet rullar vidare och det sker inga stora förändringar för tillfället. Väntar fortfarande på en del besked.
Just nu försöker jag jobba med min egen insida, och se till att jag mår så bra som möjligt. Det svänger upp och ner men överlag känns det ok.

1 kommentar:

  1. Jaaaa äntligen ska vi hinna ses :-)
    Öl å massa tjöt .. Ses ikväll <3

    SvaraRadera