söndag 18 september 2011

Lugn

Nytt namn och utseende på bloggen. Kände att jag behövde förnya lite.

Idag har varit en effektiv dag. Jag har tränat med de goa grannarna och fått gjort en massa småfix här hemma. Känner mig lugnare än på länge. Skönt.
Har kollat lite mer på utbildningar med, men jag får vänta till början av oktober och se vilka de släpper då, innan jag vet om det är någon idé att söka nu eller om jag ska vänta. Den utbildningen jag helst ville ha finns inte till våren. :/

Kan nog bli en bra vecka det här med. Förhoppningsvis blir det sushidate med Stina på tisdag, och på onsdag kommer underbara Jessika ner och bor hos oss under bokmässan.

Jess & jag


Sen funderar jag på om jag kanske ska ta mig en alkoholfri utgång nästa helg. Bara för att komma ut och skaka rumpan lite. Får se hur det blir med det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar