torsdag 22 september 2011

Kvällsfunderingar

Sitter här med datorn i knät och är aningens piggare.
Ryno tog simskolan med Fabian i eftermiddags, och fixade med tvätten och torktumlaren. Till middag blev det hemkörd mat (pizzor, kebabtallrik, kycklingsallad), och framför allt så fick jag sova en stund. Nu ska jag nog orka med fredagen på jobbet också, och sen är det äntligen helg igen.
På lördag följer jag med Jessika till Bokmässan. Får se om jag kan hitta något spännande där. Saknar att ha en riktigt bra bok att krypa upp med i soffan. Saknar att läsa överhuvudtaget. Och att skriva...
Det blir ju att jag censurerar mig en del här i bloggen. När jag mår som jag gör så känns det lite väl privat att skriva om allt. Behöver nog ta upp det här med att bara skriva för mig själv igen.

Pratade förresten med Li förut. Hon och en kompis kommer upp om en vecka för att tatuera sig hos Ryno. Wihoo! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar