söndag 22 september 2013

Omstart

Sådär. Sovit en stund till och startat om. 
Fortfarande bitter över utebliven träning. Svullnaden i handen var tillbaka igår morse och jag kände mig riktigt ur form hela dagen igår. Idag har den gått ner lite, men jag vågar fortfarande inte göra något ordentligt ansträngande när jag uppenbarligen har en infektion i kroppen. 
Fan, jag vill bara må bra! 

Ätit hälsosam frukost iaf. Meze blandad med kvarg, müsli och blåbär. 
Ska in i en dusch så snart badrummet blir ledigt. Sen blir det en sväng till affären och handla middagar inför veckan och passa på att hämta ut mitt proteinpulver jag beställt som ligger och väntar på mig i servicebutiken. 
En promenad med Puff ska jag väl våga mig på iaf också. Och sen får vi se vad mer som hinns med. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar