lördag 14 september 2013

Hej hej!

Läge att uppdatera då det var ett bra tag sen nu. :)

Semestern är slut för flera veckor sen och livet rullar på. R har fortfarande inte hittat någonstans att bo och det börjar väl bli aningens segt nu… Hmm. Men det får gå antar jag. Känns inte ok att slänga ut sina barns pappa på gatan (eller göra en vän hemlös för den delen) men det hade varit väldigt skönt om han kunde lösa det snart. Längtar efter att få leva mitt eget vardagsliv på mina villkor. Vet att det kommer bli toppen när det äntligen blir så!

Annars funkar livet bra. Trivs på mitt jobb och med min heltidslön. ;)
Ska bara se till att få tiden att räcka till mer träning, och lära mig att gå ner i varv. 
Är less på att känna mig stressad allt som oftast, så den här helgen har jag verkligen lyssnat på mig själv och gått in för att ta det lugnt och rå om mig själv. ♡


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar