tisdag 17 september 2013

Aaaaaaah!

Frispel delux på R för att ingenting händer. Eller han fick frispel på mig igår för att jag inte orkade lyssna på hans neggande och sen drog han och jag fick förbereda Fabbe på att klara sig själv på morgonen eftersom jag börjar tidigt och Ryona är på läger. R vägrade nämligen svara på samtal och sms igår kväll om huruvida han skulle komma hem igen och när. 
Kändes skittaskigt mot Fabbe med så kort varsel när han aldrig varit själv på morgonen förut. Men han hade fixat det galant. Om inte nu R ändå hade behagat komma hem en stund efter att jag åkt. 
Om människan bara hade svarat igår så hade jag inte behövt jaga upp Fabbe i onödan. :(
Inte första gången barnen hamnar o kläm... Usch. :( 

Iaf så fick jag dessutom ur mig en del frustration över hur lite Ryno verkar göra för att få ordning på sitt liv. 
Hoppas verkligen att det satte lite fart...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar