torsdag 6 september 2012

Höst nu?

Nu börjar visst hösten på riktigt! Har precis kommit hem från en regnig hundpromenad och jag har äntligen fått inviga mina nya röda gummistövlar. :)
Kan säga att fötterna var torra men inte resten av mig. Så nu har jag insett att jag behöver ett regnställ också. Ett som passar till skillnad från det som hänger här hemma... Hmm.

Sitter här i soffan nu och sniffar kanelbulledoft. ❤
För det orkade jag baka idag fastän jag har varit jättetrött. Men något gym blev det inte. Det tar jag imorgon efter jobbet.



Jag ska ringa på ett jobb imorgon med. För att ta reda på om det är värt att söka det. Jag hade verkligen behövt en heltid, ekonomiskt sett… Jag längtar så efter att ha råd med saker och ting, inte bara med nöd och näppe få det att gå runt. :(

Och jo! Hämtade ut mitt nya ID-kort idag. Jag ser ut som en förbrytare. Typ; "Hej jag heter Berta! Jag kör motorcykel och har ett baseballträn bakom ryggen." Lite så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar