onsdag 26 september 2012

Gillar läget!

Men jo. Mycket händer och jag hinner/orkar inte skriva.
Studiedag i måndags med jobbet. Fortbildning. Mycket intressant faktiskt.

Igår, tvättstuga och lite städning hemma. Plus att jag fick en snilleblixt och kom på att man kan söka fonder. Ja inte bara rent generellt utan att jag skulle kunna söka fonder för att ha råd med aktiviteter till barnen. Just nu gör de ingenting utöver skola och kompisar och Ryona vill så gärna börja dansa streetdance, men vi har helt enkelt inte lyckats få pengarna att räcka.
Har iaf kollat lite grann men jag ska sätta mig någon kväll och ta tag i det ordentligt.

Idag messade Bäcca mig och undrade om jag skulle med och storhandla. Klart jag skulle! Handlade massor, och det känns jäkligt bra att ha fyllt på förråden. :)
Nu ikväll var jag på föräldrarådsmöte på barnens skola. Det var intressant. Känns bra att få lite insikt och förhoppningsvis kunna påverka.

Imorgon ska jag klippa mig och fika med bästkusin Sara! Myyys!
Fredagen blir nog lugn men planerar ett gymbesök.
På lördag händer det grejer. Barn och hund ska till Madde och Teerra och vi ska till Alingsås för att höra när Bäcca's pappa spelar, och sen bjuder bästa svägerskan Malin oss på hotellvistelse + FRUKOSTBUFFÉ! Lycklig Cissi.

På söndag kväll händer det ev en annan kul grej, men det tänker jag inte berätta nu… Hihi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar