torsdag 24 november 2011

Tidig träning och mer tankar...

Uppe tidigt idag. Ska hinna träna innan jobbet. Känns bra. Jag är inte så vansinnigt trött. Än. Får se hur det går resten av dan. Men imorgon är jag ledig iaf! Får ta igen det då annars.

Igår kväll var jag i stan och fikade med Stina. Jätte trevligt! Blev mest jobbsnack faktiskt.

Annars känns det väl fortfarande sådär, när jag inser hur lång tid allt kanske kommer ta. Vi ska ta oss igenom julen och så först.
Men jag ska ringa och kolla upp lite saker imorgon iaf. Vad som gäller med lägenhetskontrakt och så.

Sen är det bara så fruktansvärt jobbigt!!! Att se någon man bryr sig om må så dåligt, och veta att man orsakar det. Veta hur enkelt det skulle vara att göra honom lycklig. Göra "alla andra" nöjda. Slippa vända upp och ner på världen för de små. Så Enkelt.
Men jag då? Vad skulle hända med mig då? Varför ska jag bara finnas till för alla andras skull?
Jag har lärt mig någonstans att det är fel att sätta sig själv först. Men jag tror inte på det längre. För någonstans måste väl ändå jag också ha rätt att må bra?

1 kommentar:

  1. tyvärr uppfostras vi till o ta hand om alla andra o ordet egoistiskt har blivit ett fult ord men sanningen är att är man inte ego o ser till sina behov o tar hand om vårat Jag hur ska vi då kunna ge gott till andra??
    kram <3

    SvaraRadera