onsdag 25 maj 2011

Eller inte...

Nähä, för så blev dagen inte alls. Ryno kom hem med feber, Rysan ont i halsen och hängig, Fabbe och jag jättetrötta. Blev inte så mycket mer gjort än en pastasallad idag. =/
Men jag hade åtminstone bra flyt på jobbet!

Nä, idag har jag inte orkat så mycket alls mer än det nödvändiga. Hoppas att energin är tillbaka imorgon igen. Skulle behöva fortsätta kolla efter utbildningar. Har planer på att börja plugga igen till våren för att ta mig vidare här i livet, men jag har fortfarande inte riktigt kommit på vad jag vill bli. Jag vet bara att jag behöver förändring.
Som tur är blir det lite förändring här hemma snart nu när vi äntligen ska göra om så att barnen får varsitt rum. Längtar efter en fräsch lägenhet utan en massa plåtter och stök överallt!

Nu ska jag strax trilla i säng. Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar