söndag 29 maj 2011

Högt tempo

Oj, det har varit en intensiv helg!
Till att börja med lyckades jag ta mig till gymmet i fredags efter jobbbet. Yes!
Sen har det varit fullt upp med firande av födelsedagsbarnet en trappa ner, både i fredags och igår.
Igår morse stod jag och gjorde potatissallad och tårta. Dessutom hann jag med några timmars klädshopping (bara till mig!) i stan innan det var dags att komma hem och göra sig ordning för kvällens firande. Behöver jag säga att jag är lite trött idag?



[Nicko's önsketårta på 24års dagen]

 En tråkig sak har också hänt. Igår eftermiddag var Fabians cykel plötsligt borta från trappuppgången. Någon hade tagit den. Ryno tog en promenad till bostadsområdet en bit bort och hittade den där som tur var. Men både skärmar och reflexer var förstörda slanglåset var uppklippt och borta. :(
Fabbe som var så glad över sin nya cykel... Men nu står den inlåst i tryggt förvar iaf. Om än i behov av upprustning. Så jävla tråkigt när folk beter sig på det sättet! >:(


En mycket trevligare händelse var uppvaktningen jag fick av barnen imorse på Mors Dag. Av Ryona fick jag ett kort där hon skrivit "Mamma Cissi" och så en sak om mig för varje bokstav. Av Fabbe fick jag ett kort och ett armbans som han gjort i skolan. Älskade ungar!!!
(Och nu står min lilla pluppa och diskar!!!)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar