söndag 9 juni 2013

Långhelg

Jag har haft fyra jättesköna lediga dagar.
R var iväg med en granne vid hans husvagn hela långhelgen, så det har bara varit jag och barnen. Mycket välbehövligt för mig och det gör mig bara ännu säkrare på att jag fattat rätt beslut. (Inte för att jag behövde bli mer säker men ni vet vad jag menar.)
Sen så ska jag väl säga att jag knappt sett röken av Fabbe heller mer än morgon och kväll. De tre senaste dagarna har han varit med bästa kompisen hos hans farmor och badat i pool. Det var en liten man som somnade en bra stund före läggdags ikväll... ;)

I fredags var Ryona och jag i stan och köpte kläder till skolavslutningen mm. Swisch – så rök den skatteåterbäringen! Men det var sådant som behövdes så jag är nöjd. 

Lägger upp lite bilder igen...

Ryona och hennes skor...

Pizzabullar

Dessi tvättar mig...
Puffen är gosig

Rysan och jag bakade macarons

Den slagne poolhjälten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar