söndag 15 juli 2012

Ligger i soffan och myser med tända ljus.
Puffen ligger i fåtöljen och njuter av lugnet. Bushunden Frida har åkt, och även katten Osis som bott hos oss i en vecka har flyttat hem till Bäcca nu ikväll. Jag tror Puff tycker det är lite skönt att ha oss för sig själv igen. :)

Jag har varit extremt slö idag, så här dagen efter. Var uppe en sväng vid tio och hjälpte Ryno med alla djuren. Sen gick jag och lade mig igen och sov till kl ett. Skönt!

På kvällen har jag varit på nyckeljakt. Fabbe hade tappat sina nycklar ute så vi fick spåra han och jag. Upp och ner och över under och bakom hade han och kompisen varit och lekt. Den här mamman fick mer motion än vad hon hade tänkt sig en sån här dag.
Men Fabbe hade bra minne och jag hade ögonen med mig, så tillslut hittade vi nycklarna på en gräsplätt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar