tisdag 10 juli 2012

Att äntligen hitta en bok igen

Så vad händer?
Igår tvättade jag typ halva dagen, i tvättstugan eftersom vår tvättmaskin bestämde sig för att gå i pension för ett tag sedan. Segt, men samtidigt skönt att få allt rent och torrt på en gång.
Inte så mycket mer hände. En go promenad med Puff och så gjorde jag jordgubbspaj och serverade med hemgjord vaniljsås.


Idag har vi varit i stan och köpt skor till Ryno som var i stort behov av det, och en ny bikini till Ryona eftersom hennes gamla blivit för liten.
Själv passade jag på att köpa en bok för presentkortet jag fick på jobbet.
Jag har haft jätte svårt för att läsa nu i nästan två år. Har inte lyckats hitta någonting jag fastnat för. Men dagens köp var lyckat. Jag var fast efter första uppslaget!



Så nu vet jag vad jag ska göra när det regnar! :)
Resterande planer för dagen är matlagning, hundpromenad och att färga håret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar