söndag 3 juni 2012

Dagar när det känns BRA

Bästa lördagen på länge igår!
Egentid med Ryona i stan. Sen fika med Hanna och hennes lilla Ida.
På kvällen musiknostalgi med Bäcca och Sara. Sedan kom Anna och Mikaela och det blev en spontan utgång med dans tills fötterna var ömma.

Inte helt på topp idag, men det gör inget. Är glad ändå. ❤

Ok, det kanske är långt till dess att jag kan få må helt ok för det mesta. Men jag tror kanske att tabletterna börjar göra lite nytta nu.
Känner mig lite klokare efter en hel del funderande den här veckan också. Ibland spelar det ingen roll hur mycket man vill finnas där för någon, om den man är inte är det som behövs.
Men det goda i det här är att jag själv faktiskt accepterar att jag är som jag är. För hur ska jag kunna förändra det jag vill hos mig själv om jag inte accepterar utgångsläget?
Dessutom har jag upptäckt att jag har en bättre vän i någon än jag faktiskt visste, och det gör mig riktigt glad. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar