fredag 12 augusti 2011

Nu är det fredag igen och första arbetsveckan är gjord. Inser mer än någonsin att jag behöver göra något annat med mitt liv. Trots att det inte alls varit stressigt på jobbet den här veckan så tar det ALL min energi! Tappar lust och motivation till allt annat när arbetsdagen är slut. Det är skittråkigt!
Satt och kollade utbildningar igår kväll. Det verkar inte som om de har det jag söker i Göteborg, men hoppas att jag kan hitta något på distans. Vill göra något stimulerande och känna att jag styr över mig själv.

Men nu är det helg, och snart kommer Li! Ryno ska strax åka och möta henne på stationen. Roligt! Eventuellt blir det en skogstur och svampletande imorgon. Och på kvällen blir det häng hos Bäcca.
Nu ikväll blir det middag och lite tatuerande uppe hos oss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar