tisdag 26 juli 2011

Pepp!

Måste. Gå. Ner. I. Vikt. Nu.

För nu vantrivs jag!
Tyvärr tycker jag väldigt mycket om både god mat och choklad och chips och kakor m.m.
Å andra sidan är inte all god mat onyttig. Långt i från. Och jag tycker om grönsaker och annat nyttigt med. Så det handlar mest om att inte äta för mycket. Lagom och regelbundet typ.

Och TRÄÄÄNA! Det har ju varit lite si och så med mina powerwalks. I morse kom jag ut iaf. Gött!
Men jag vill till gymmet oxå. Saknar känslar av att gå därifrån nytränad och avslappnad. Mitt största problem är tid. Eller stress. Känslan av att inte hinna allt jag vill hinna. Ofta blir träningen bortprioriterad. Dags att ändra på det nu!

Mycket att ta tag i. Träna mer. Äta bra. Mer tid med barnen. Mer tid med Ryno. Inte glömma hunden. Mer tid med vännerna. Inte tappa bort mig själv...
Jo men det mesta går med mycket kärlek och rätt inställning!

Ser fram emot Stockholm mu! Och att goa Li snart kommer upp och hänger med oss på balkongen igen!

1 kommentar: