tisdag 19 juli 2011

Party helg!

Längre uppehåll igen... Men helgen var fantastisk!
Li, Rynos kompis från Peace & Love, visade sig vara en helt underbar människa som jag hoppas få träffa snart igen. Och festen i lördags toppades av att min bror Jonas kom dit och klickade jättebra med resten av gänget.
I söndags vaknade Ryno, Li och jag vid sju på morgonen och kunde inte somna om, så vi satte oss och tittade på Barbapappa (!) Sen var vi tvugna att gå och lägga oss igen, för det var alldeles för lång tid kvar tills att pizzerian skulle öppna.
Senare blev det bakishäng model större. Sju pers åt pizza, såg på film och låg och mös i soffor och säng med täcken och filtar. Även barnen var med på ett hörn.

Och semestern fortsätter. Just nu är Rynos syster Malin här i ett par dagar.
Det som är mindre kul är att jag har en visdomstand som bråkar jävul med mig, men jag hoppas att det släpper snart... :/

Det var meningen att det skulle bli en power nap, men urartade i flams och trams... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar