torsdag 2 juni 2011

Studiefunderingar och bläck

Den första av fem dagars ledighet. Vaknar med halsont. Segt...
Men annars är allt bra.
Therese var här på kaffe idag, och sen kom även Johan upp. Tees och jag satt och kollade efter utbildningar till mig. Blev minst sagt snurrig. Måste känna in lite mer vad jag vill.

Det enda jag vet säkert är att jag vill, måste, gå vidare. Jag trivs inte där jag är nu. Jag kan bättre än så. Har mycket mer att ge. Det är dags att ta mig till en plats i livet där jag älskar och respekterar mig själv, det jag gör och det jag står för! Jag känner mig starkare än jag gjort på länge. Det går åt rätt håll och det går inte att stoppa. Vad som kommer att hända på vägen och vart jag i slutändan hamnar återstår att se. Men framåt ska jag!

Min käre sambo har skaffat en tattueringsmaskin och övningskör en del på sig själv. Nu ikväll fick han pröva på mig:


Det blev ett hjärta på benet! 
Nu ska jag ta mitt halsont och gå och lägga mig.

G'natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar