tisdag 14 juni 2011

Lite off...

Har varit enormt trött idag. Körde på så länge det gick men fick ge efter för tröttheten och ställa in eftermiddagsplanerna.

Har mått så bra det sista. Känt att jag har haft mina mål inom räckhåll, eller åtminstone kunnat se dem klart. Men idag har självkänslan sviktat.
Jag vill leva efter idén att ingenting är omöjligt, men visst är det så att saker och ting är mer eller mindre sannolika att inträffa. Vissa saker styrs inte bara av mig och mitt agerande. Jag vill inte sätta upp mål som är för svåra att nå. Försöker att ha mål som är rimliga. Vissa drömmar känner jag att jag skulle må bättre av att släppa. Åtminstone för nu. Men ibland tar de över och spökar i huvudet ändå...Som idag.
Men nu är det snart läggdags, och imorgon är en ny och bättre dag!

Sov gott!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar