måndag 29 december 2014

Them Holidays

Julen har varit härlig.
Julafton spenderades hos mina föräldrar, med barnen, min bror och hans tjej, mormor och min moster med familj. Mysigt som vanligt, och en extra rolig nyhet fick vi. Fast det är fortfarande lite hemligt. 
Juldagen firade jag ihop med älsklingens familj (medan mina barn fortsatte fira hos sin pappa).
Måste säga att jag trivs väldigt bra med dem. Jag känner mig hemma. <3

Och julklappar fick jag förresten också (av mina föräldrar) så jag har nog varit snäll i år... Hihi. 
En matberedare som jag önskat mig, och en slow cooker! Gissa om jag är nöjd? Som den lilla köksprylsnörd jag är har jag redan använt dem flera gånger... :)

Idag är det min prinsessas fjortonårsdag. Den ska hon fira med att åka till stan ned en kompis har hon bestämt. Släktkalas får vänta till en annan dag. Helt ok tycker jag. Det är ju hennes dag. 
Men morgonfirande har vi hunnit med, med presenter och frukost på sängen. Hon var mycket nöjd. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar