söndag 13 juli 2014

Semestern so far...

Man skulle ju kunna tro att det skulle bli en massa skrivet nu när jag varit ledig i en vecka. Men nej, jag har inte gjort så mycket alls faktiskt. Jag städade en dag. Sen har jag bara tagit det välbehövligt lugnt på dagarna och umgåtts med Hjärtat på kvällarna.
Fram till i torsdags i alla fall. Då åkte jag till Mölnlycke och umgicks med Faster och kusiner. På fredagen blev det en sväng till stan och sushilunch med kusin Sara. Vi kollade på kläder men jag hittade verkligen ingenting jag ville ha. 
På fredag kväll var jag hos älsklingen igen och även Bella var där. Sen kom gosungarna upp och önskade sova hos mig eftersom det tyckte att deras pappas födelsedagsfirande var för stökigt. Självklart fick de det. 

Igår eftermiddag blev det en tripp till Danmark tur och retur med älsklingen och Bella. Vi var hemma någon gång vid midnatt så idag har det mest varit segt. 
Vi var och grattade svägerskan i efterskott och sen blev det en sväng om affären. 
Nu är mina frön + hund hemma igen. 
Tonåringen städar sitt rum, Fabbeman myser i sitt rum och hund och katt ligger i varsitt hörn av tresitssoffan och blundar. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar