tisdag 17 juni 2014

Lediga dagar

Försöker igen då...
Nu med frukost i magen. 
Just nu ligger jag på soffan och bara slappar. Ungarna är i sina rum. Så jäkla skönt att vara ledig!
I eftermiddag ska vi möta upp Hjärtat i stan och åka till Freeport för lite shopping. Hans idé och han som ville ha med sig ungarna – eller framförallt Tonåringen – eftersom han misstänkte att hon skulle gilla det. Fabbeman var väl mindre förtjust i idén, tills Hjärtat lovade honom ett besök på valfri hamburgerkedja. 
Vad denna människa gör mig lycklig! Inte just för att vi ska på shoppingtur, även om det är trevligt, utan för att han finns där och engagerar sig. För att han har tagit till sig mina barn (och jag hans barn med för den delen). Och för att han är den han är i allmänhet. *Kärlek*

Gårdagen var härlig. Jag fick fixat en del hemma och tagit en skön långpromenad med Puffen. 
På eftermiddagen tog vi bussen till Svärmors hus som Hjärtat passar medan hon och hennes man är i Danmark på semester med Hjärtats pojkar.
Det blev både poolbad och jordgubbsplock innan det var dags att åka hem igen. Nöjda och trötta. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar