måndag 26 november 2012

Tid att skriva? Vad är det?
Hela förra veckan var jag helt slut efter jobbet, men i helgen lyckades jag äntligen komma i kapp mig lite.

Hade en tårtbeställning på lördag förmiddag, och sen åkte jag till stan med Ry som skulle köpa en tröja, och fikade med Therese som var i stan på besök. På eftermiddagen fick jag äntligen städat hemma! Vilken lättnad!
På söndagen testade jag Lise-Lottes recept på vörtbröd som blev väldigt gott. Mums!
Hann också med en sväng till gymmet och en tur till Ikea. :)
På Ikea hittade vi överkast och kuddar till sängen, och ljus både till jul och "vanliga". En ny hylla till toaletten blev det med.

Imorse var jag uppe tidigt och bakade ut frallor av degen jag gjorde igår kväll. (Kalljäste den i kylen.)
Än så länge har jag ork kvar, fast jag får väl se hur det är i kväll. Har tvättstugan när jag kommer hem.

2 kommentarer: